Salta al contenido principal
AV
  • Página Principal
  • Calendario
  • Más
Español - Internacional ‎(es)‎
English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Galego ‎(gl)‎
En este momento está usando el acceso para invitados
Acceder
AV
Página Principal Calendario
Expandir todo Colapsar todo
  1. Área personal
  2. Pro18
  3. 17 de diciembre - 23 de diciembre
  4. Tarefa 2.3. Mulleres STEM. Creatividade. 100 ptos. 190209. REABERTO PARA NOVAS ENTREGAS ata o 20/04/2019.

Tarefa 2.3. Mulleres STEM. Creatividade. 100 ptos. 190209. REABERTO PARA NOVAS ENTREGAS ata o 20/04/2019.

Requisitos de finalización
Apertura: lunes, 17 de diciembre de 2018, 00:00
Cierre: sábado, 9 de febrero de 2019, 23:55

Tarefa de entrega individual e realización por parellas. 50 ptos. Data de Entrega 2 9 de febreiro. O 9 16 de febreiro péchase a tarefa. As entregas realizadas entre o 2 e o 9 terán un desconto de 10 ptos.

Tarefa 2.3. Mulleres STEM. Creatividade. 100 ptos. 190209. REABERTO PARA NOVAS ENTREGAS (ou ligazón rotas) ata o 20/04/2019. (4/04/19) DESCONTO POR ENTREGAS FORA DE PRAZO: 20 PTOS.

Neste 2º RETO tes que Deseñar un Xogo-Historia ambientado na Muller STEM escollida na túa conta persoal de Scratch.

O xogo-historia debe incluir unha imaxe de portada realizada na que a túa personaxe saúde ou presente á muller, cuxa imaxe tamén pode estar nesta portada.

Tes internet para investigar e/ou inspirarte pero xa te recomendo os capítulos 5 (Videotitoriais de Héctor de las Heras) e 6 (Videotitoriais de Sergio Palay) do Libro "Videotitoriais SCRATCH" que tes nesta Aula Virtual.

Tamén podes ollar o estudios dos cursos pasados: ieseba_16_Culleredo e Culleredo_1718 nos que o tema central era Culleredo.

Entrega (tes que repetir o xa feito na primeira parte da Tarefa Mulleres STEM):

Unha vez rematada a edición da información copia a URL do teu Proxecto, que terá unha estrutura similar a https://scratch.mit.edu/projects/133458458/#player.

  • Clica embaixo en "Agregar Tarea" e na caixa de texto que se abre escribe o título do teu proxecto e o teu nome (autor).
  • Selecciona o Título.
  • Clica na icona das cadeas (Insertar/Editar hipervínculo) e pega na caixa superior a URL do teu proxecto (Botón Dereito - Pegar)
  • Escolle "Abrir en ventana nueva" na caixa de texto "Destino".
  • Escribe na caixa de texto "Título": "Ligazón ao proxecto en Scratch. Abre en xanela nova". 
  • Remata clicando en "Insertar". Xa tes o teu Proxecto enlazado (o título está en azul).
  • Ahora envía a túa tarefa clicando no botón "Guardar Cambios".

Criterios de cualificación (100 ptos):

  • Dado o carácter creativo non procede listar obxectivos, os 100 ptos irán para os máis creativos e de ahí proporcionalmente cualificaranse os demáis.

Ideas ou Suxestións (cada unha podería corresponder cun 10% da nota):

  • Imaxes Creative Commons referenciadas (se non se pode comprobar a súa licencia non serán tidas en conta).
  • Nivel de interacción co usuario ou xogador.
  • Número de escenarios ou niveis.
  • Efectos visuais.
  • Efectos sonoros.
  • Inclusión de mapas (google maps).
  • Menú de opcións no comezo do xogo.
  • Marcadores (nivel de pantalla, puntos, ...)
  • Páxina final de despedida e cos créditos.
  • Otros.

Se non hai envío ou entrega non hai cualificación, aínda que si exista o xogo e se tivera entregado na outra parte ou tarefa. O enlace será ao xogo na conta persoal en Scratch do remitente.

En este momento está usando el acceso para invitados (Acceder)
Resumen de retención de datos
Políticas
Descargar la app para dispositivos móviles
Desarrollado por Moodle