Topic 4
Section outline
-
3ª Avaliación. Itinerarios personalizados.
Realizar unha páxina web con WIX, ou similar; ao xeito dos alumnos de José Julián Prieto exposto neste artigo.
Colaborar coa WEB do alumnado:
Realización de videotitoriais para a canle formativa da asociación (fonte inspiradora)
Realización de tutoriais sobre Apps recomendadas (por exemplo, CamScanner para fotografiar apuntes e telos en pdf). Poderíase comezar por "Apps educativas validadas por docentes"
Audiovisual para Concurso BiblioEBA, 17 maio, ¿temáticas? ¿temáticas e "creativo-experimental"? similar a "Sabrina González, la nueva Einstein" (homenaxe ás promesas e non aos defuntos).
Infografía: Decálogo Probidade Académica.
Realizar a mesma App da 2ª avaliación pero con Android Studio 2.3 (ver artigo en El Androide Libre)
Explorar las posibilidades de Stripgenerator, echadle un vistazo a la galería de malamaestra (es de Lengua).
Entrada de blog compendio de todo el trabajo de la App recogiendo muchas de las operaciones realizadas y no expuestas adecuadamente (sesiones fotográficas, redes sociales, permisos de utilización de imágenes, páginas web de apoyo, logos, animaciones, ...)
Entrada de blog de las app del curso, tarea de recopilación.
Exposiciones explicativas de cómo se hicieron algunas cosas, ¿por qué algunas apps tienen muchas fotos en los 10 Mb de la app?, realización de vídeos, animaciones, solicitud de permisos de publicación, etc.
App del IES.
BookTralier. Concurso BiblioEBA. Similar á proposta do Festival de Cine BT-2017 (poderíamos participar)
Experimentar este traballo de 6º de primaria sobre Realidade Aumentada "Museos virtuais de arte con CoSpaces", investigar o proceso de realización e creación un proxecto similar con CoSpaces.
-
Escoge la plantilla que se ajuste a tu proyecto y llévalo a cabo.