Ir ao contido principal
AV
Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)

HISTORIA DA FILOSOFÍA 2º(A)

  1. Taboleiro
  2. Cursos
  3. Bacharelato (Adultos)
  4. Segundo Curso
  5. HFIBA2
  6. Tema 10. O idealismo transcendental de Immanuel Kant.
  7. Esquemas preguntas desenvolvemento

Esquemas preguntas desenvolvemento

Requisitos do completado
  • Ilustración: os límites do coñecemento en Kant.
    • Características da Ilustración como movemento filosófico (culminando co Sapere aude! kantiano) BREVE!
    • As tres preguntas que resumen a filosofía kantiana: que podo coñecer / que debo facer / que cabe esperar -> que é o ser humano
    • O xiro copernicano
    • A pregunta pola metafísica -> é unha ciencia -> que é unha ciencia?
    • Análise dos xuízos
    • Para analizar a posibilidade dos xuízos sintéticos a priori -> estudo do proceso do coñecemento
      • Sensibilidade -> intuición sensible, para ser posible precisamos dos datos dos sentidos de das intuicións puras do espazo e o tempo. Isto permítenos ter fenómenos (representacións do mundo froito dunha síntese de elementos a posteriori e a priori)
      • Entendemento -> aplica as categorías aos fenómenos, o que nos permite emitir xuízos sobre o mundo, como os propios de disciplinas como a física. Un exemplo de categoría é a de causa/efecto.
      • Razón -> aplica as categorías máis aló dos fenómenos. Quedan baleiras -> a metafísica non é unha ciencia.
    • As ideas da razón (Deus, alma, mundo) teñen unha función -> a función da metafísica é regulativa (ordena os nosos xuízos sobre a realidade)
    • A metafísica será, segundo Kant, desenvolvida como filosofía práctica (ética)
  • A ética formal en Kant: o imperativo categórico.
    • Explicar que a metafísica non é unha ciencia, que só ten función regulativa e que se desenvolverá como ética.
    • Kant parte do postulado da liberdade, sen ela a ética non sería posible.
    • Características da ética kantiana: universal, deontolóxica, formal
    • Máximas / Imperativos -> Hipotéticos ou Categóricos (diferenciar)
    • Formulacións do imperativo categórico:
      • Universalidade
      • Dignidade humana
      • Reino dos fins
    • Diferencia entre autonomía e heteronomía
    • Diferencia entre moralidade e legalidade
◄ Esquemas textos ABAU Kant
Glosario Kant ►

Bloques

Omitir Navegación

Navegación

  • Taboleiro

    • Inicio do sitio

    • Páxinas do sitio

      • Os meus cursos

      • Etiquetas

      • ForoNoticias do sitio

    • Os meus cursos

    • Cursos

      • Bacharelato (Adultos)

        • Primeiro Curso

        • Segundo Curso

          • LLG 2º BACH (A) 25-26

          • EDMN 2º BACH (A) 25-26

          • Mat. CC.SS II | 2º Bach AD | 25-26

          • PSI 2º BACH (A) 25-26

          • HFIL 2º BACH (A) 25-26

          • LAT II 2º BACH (A) 25-26

          • FIS 2ºBACH (A) 25-26

          • QUI 2ºBACH (A) 25-26

          • MAT II | 2º BACH AD | 25-26

          • LG 2º BACH AD 24-25

          • HISTO_FILOSOFÍA

          • HFIBA2

            • Xeral

            • Información xeral sobre a materia.

            • Tema 1. Os berces da filosofía. O pensamento preso...

            • Tema 2. A filosofía de Aristóteles.

            • Tema 3. A ciencia e filosofía do Helenismo.

            • Tema 4. A filosofía medieval: Agostiño de Hipona e...

            • Tema 5. O nominalismo de Guillerme de Ockham e a c...

            • Tema 6. Os berces da Modernidade: método, revoluci...

            • Tema 7. O racionalismo de Descartes.

            • Tema 8. O empirismo de Locke e Hume.

            • Tema 9. O pensamento da Ilustración.

            • Tema 10. O idealismo transcendental de Immanuel Kant.

              • CartafolTema 10. Kant.

              • CartafolEsquemas Kant.

              • URLKant: ética (vídeo resumo)

              • URLKant: teoría do coñecemento (vídeo resumo)

              • CartafolResumos Kant

              • CartafolModelo de comentario Kant. Crítica da Razón Pura.

              • CartafolModelo de comentario Kant. Ética.

              • FicheiroEsquemas textos ABAU Kant

              • CartafolEsquemas preguntas desenvolvemento

              • CartafolGlosario Kant

              • CartafolAutores relacionados

              • CartafolEsquemas clases repaso

              • CartafolExemplo de comentario de actualidade - Kant.

            • Tema 11. Alienación e ideoloxía na filosofía de Ka...

            • Tema 12. Nietzsche e a crítica á cultura occidental.

            • Tema 13. Hannah Arendt: a condición humana e a crí...

            • Tema 14. O desenvolvemento contemporáneo do femini...

            • Tema 15. A filosofía española do século XX: Ortega...

      • Educación Secundaria Obligatoria

      • Educación Secundaria (Adultos)

      • Ciclos Formativos FP

      • Bacharelato

      • IES As Mariñas

      • Familias

      • TEMPORAL

Supplementary blocks

Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)
HFIBA2
Resumo da retención de datos
Políticas
Obter a aplicación móbil