Section outline

  • Primeira sesión


    Nesta sesión faremos primeiro unha contextualización de Moodle, examinando os seus fundamentos pedagóxicos e outras aplicacións similares, para continuar coa creación de cursos de proba e o uso das ferramentas básicas.

    1. Comparación con outros sistemas de xestión da aprendizaxe. Aula Cesga
    2. Fundamentos pedagóxicos de Moodle. Vantaxes e desvantaxes do uso da aplicación Moodle en canto á súa proposta de ferramenta con características de aprendizaxe construtivista.
    3. Usuarios e roles: creación de contas, autenticación e perfil de usuario
    4. Creación e configuración dun curso: tipos de cursos, etc. Inscrición do alumnado: participantes no curso.
    5. A interface gráfica do curso: barra de navegación, columnas, bloques, recursos e actividades. Modo de edición
    6. Os recursos: etiquetas, ligazóns, directorios, páxinas de texto e páxinas web. Contidos incrustados

    Importante: De cara ás prácticas convén que vaiades pensando nun curso de exemplo e que xuntedes nunha memoria USB algúns documentos de diversos tipos que poidades usar no curso. Pensade tamén nalgunha páxina web para enlazar ou vídeo ou presentación para incrustar (embed).