DÚBIDAS VIDEO PAD

DÚBIDAS VIDEO PAD

by Ana Dopico -
Number of replies: 4

Ola,

Ao igual que a Juana tamén me xurdeu a mesma dúbida durante o proceso de creación do vídeo entre outras moitas dúbidas, das que resalto:

1. como se pode recortar parte do audio asociado a un vídeo sen ter que recortar tamén as imaxes, e sen recurrir a outros programas de edición de audio?
  2. como podemos seleccionar todas as pistas de audio e video xuntas por se esqueciches introducir un título cando xa estabas a piques de rematar?
  3. porqué usando o micro e a cámara do pc en todas as miñas grabacións, hai tanta diferenza cando fago as grabacións co programa Videopad ou co Screencastomatic? E tema de software logo?
  4. non entendín ben porque puiden eliminar ruido de algúnhas grabacións e quedou bastante decente, cando no video introductorio foime imposible facelo seguindo a priori os mesmos pasos?

O que me encantou e gustaría deixar constancia foi a posibilidade de escoller varios efectos e funcions (fx) e grabar este grupo de efectos para despois aplicalo noutros videos. Aforra moito tempo, sobre todo, cando estás a probar sen entender moi ben o que escolles. Máis se che gusta o producto final, pois para que darlle máis voltas, save and paste e listo.

Desculpade que pola falta de tempo e medios, acabei facendo unha captura de pantalla cutre da portada do libro e que no canto de facer uso do teléfono que tería dado moi boa calidade, tomei o atallo de usar o mesmo programa videopad para facelo todo.

Botei en falla, logo de múltiples problemas como Kerry para poder exportar o vídeo, unhas nocións xerais comúns aos programas de edición de video a ter en conta para que de vernos abocadas a facer uso doutro, non teñamos que perder moito tempo mediante ensaio erro. Ao final descubrín que unha vez exportas 2 videos, cando queres exportar o terceiro xa non cho permite. 

Concondo coas outras achegas que fai Juana (misery loves company). 

Un saúdo,

Ana

In reply to Ana Dopico

Re: DÚBIDAS VIDEO PAD

by Tomás Conde -

Hola Ana, acabo de subir un vídeo con la explicación para recortar el audio sin que afecte al vídeo y ya de paso como se hace para seleccionar todos los archivos.

La calidad del audio según el programa no debería variar porque la fuente es la misma y el ordenador también. Puede ser que en la configuración de captura tengas el micro bajo de nivel. Para comprobarlo puedes activar el botón de "Narrar" se te abrirá una nueva ventana, e la derecha tienes la configuración de la fuente. Te adjunto una captura de pantalla con los pasos,... de todas formas es algo extraño.

¿Probaste a instalar la versión 8 del Videopad que os adjunté en un mensaje anterior? Esa no os debería dar problemas para exportar.

Hablamos el viernes.

Attachment captura opciones de microfono.png
In reply to Tomás Conde

by Angela Fraga -

Tomás, 

¿Sabes si hay alguna garantía de que esta versión 8.8 funcione después de varios intentos? ¿Después de los frustrados con la primera y todo lo que hay que tener preparado de antemano para que salga algo decente, lo cual es casi imposible con mis conocimientos del tema, crees que merece la pena insistir en el uso de este programa o aconsejarías pasar a otro.? Entiendo que tenemos que ver esto con visión de futuro, y aunque nos haya valido como aprendizaje todo este proceso, si no va a ser viable preferiría usar otro que luego vayamos a poder usar.  ¿Cuál sería la mejor de las otras opciones que creo recordar habías dado? Ahora mismo no dispongo en casa de tantos ordenadores como para hacer pruebas en varios, por no hablar del tiempo que esto requiere.

Saludos,

Ángela

In reply to Angela Fraga

by Tomás Conde -

Hola Ángela.

La versión 8 a mi me funciona desde hace tiempo y no me da ningún problema. No sé qué equipo tienes, pero desinstalar la versión problemática e instalar la 8 no te debería llevar más de 5 minutos. Si tienes el proyecto guardado tampoco tendrías que perder nada del trabajo ya hecho.

El viernes nos vemos.

In reply to Tomás Conde

by Juana Rodríguez -

Ola,

si, a mi tamén me ocorreu que o programa Screencast-O-Matic me gravou con máis calidade/volume que VideoPad sen modificar a configuración do micro. 

Saúdos,

Juana