O modo embebido ou incrustado, permite incrustar contido en formato < html > noutras plataformas web ou naquelas que permiten ver o contido dende un navegador aínda que esteñan físicamente no noso ordenador, executandose cun navegador pero non están na nube. Este é o exemplo do eXeLearning. que veremos no módulo 3 deste curso
Modo embebido no eXeLearning
Se queremos incrustar unha actividade creada con outra ferramenta a través dun código de incrustar ou embeber (normalmente aparece na barra de ferramentas indicado como <>) temos dúas posibilidades:
1. Empregar o icono Insertar/editar medio embebido
e encher os seguintes campos:
- Lapela Código: pegaremos o código de inserción da actividade
- Lapela Título e recoñecemento da autoría do contido.

2. Empregar a icona copiar o código html <> e pegar o código.

A continuación vemos como podemos obter o código para incrustar ou embeber as actividades feitas en H5P noutras webs, blogues ou cursos da AV .
1. Na actividade H5p
Siempre que generamos un ejercicio H5P, ao final do exercicio aparecen uns botóns que pasan desapercibidos , e que poden mostrarse ou non. Na seguinte imaxe aparecen os botóns despois dunha actividade tipo "dictado"
Cómo activamos estes botóns para que se mostren?
Dentro da contorna de traballo da actividade H5P onde creamos e editamos o exercicio, hai un apartado final que podemos configurar (Ver imaxe 25).
2. Botóns nas actividades
Estas opcións vense xusto antes dos botóns de Save, Cancel o Delete. (Ver imaxe 26).
- Display buttons (download, embed and copyright)
Este check permite mostrar ou non o resto das opcions. Se non está activada non se verán o resto dos botóns ao final do exercicio.
- Allow download
Permitir a descarga, este botón permitenos descargar o contido en formato .h5p (Ver imaxe 27).
3. Botón insertar
- Embed button
Botón para insertar. Esta opción permite que o exercicio poida ser incrustado ou embebido noutra plataforma web ou nun tema do curso na AV ou EVA .(Ver imaxe 28).
É tan sinxelo coma copiar o código Sería tan sencillo como copiar el código como se mostra a continuación e pegalo nunha "etiqueta" ou noutro espazo da nosa AV onde queremos que se mostre. O mesmo se queremos incrustalo nunha web ou blogue que permitan ver contido tipo < html >, e así teríamos a actividade dispoñible.
< iframe src="https://h5p.org/h5p/embed/309273" width="1138" height="1016" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen" allow="geolocation *; microphone *; camera *; midi *; encrypted-media *"> </iframe>
<script src="https://h5p.org/sites/all/modules/h5p/library/js/h5p-resizer.js" charset="UTF-8">
</script>
4. Botón dereitos de autor
- Copyright button
Este botón da a coñecer o tipo de licenza do exercicio H5P que estamos empregando. Este contido pode ter sido creado por nos ou reutilizado. A finalidade da a opción de protexer aos autores os dereitos de creación dos seus contidos, mediante a aplicación de licenzas Creative Commons.