Tarefa 3-1.- Sensor de luz
|
Esta placa mCore dispón dun LDR (Light Depended Resistor) – Resistencia que depende da luz- que podemos empregar para detectar a luz ambiente. Se empregamos o sensor de luz externo , como o sinal que recibe é ANALÓXICO, debe conectarese a un porto co ID cor NEGRA, no noso caso os portos 3 e 4. Neste caso pode ser un programa “non autónomo” así que podemos executalo conectado ao porto USB e podemos empregar o comando Necesitamos crear unha variable (valor que cambia) Exemplo 1:Nun comezo crearemos un programa sinxelo que nos permita mostrar en pantalla o valor numérico da luz ambiente na nosa habitación, que será medida polo sensor de luz de a bordo.
O persoaxe (obxecto) do escenario, mostrará o valor da luz ambiente. Tamén se pode mostrar o valor da luz ambiente na matriz de LEDs. O bloque “por siempre” empregámolo para que esteña realizando a medida continuamente. |
|
Exemplo 2: Despertador solar Cando o sensor de luz de a bordo detecte valores por riba de 800 (valor estimativo) , emitirá unha nota musical. Engadimos o bloque “condición” SI... ENTONCES. Empregamos tamén o bloque “por siempre” para que realice medicións da luz ambiente cada 0,5 segundos (podemos establecer outra espera, que será o retardo en volver a realizar a medición), sen este bloque realizaría unha única medición, e necesitamos que comprobe o valor do sensor continuamente. Tamén lle pedimos que mostre o valor do sensor na matriz de LEDs.
Exemplo 3: Encender o alumeado público. Empregaremos:
Deste xeito que cando a iluminación sexa menor de 200, acenderá o alumeado e cando o valor medido polo sensor supere ese valor, apagará os LEDs. Neste exemplo, a espera entre medicións é de 5 segundos.
|




