Foro de presentación de participantes (actualizado)

Número de respostas: 11

Este foro es para presentarnos individualmente y contarnos cuales son vuestra inquietudes e intereses en relación con el emprendimiento. También cuales son las materias o ciclos en los que impartís clase.

Presentaros en este foro  pulsando en "Responder".

En resposta a Primeiro comentario

Re: Foro de presentación de participantes (actualizado)

por Yolanda Álvarez García -

Boas tardes, 

Son Yolanda e son profesora dá familia de comercio e márketing en Vigo.

Interésame este curso porque imparto un módulo relacionado. 

Un saúdo e bo curso, 

Yolanda

por Bernardo Flores Corredoira -

Boas tardes, 

Son Bernardo e son profesor dá familia de xestión administrativa en Monforte

Interésame este curso para facilitar ferramentas para o emprendemento 

Un saúdo e bo curso, 

Bernardo

por Usuario eliminado -

HOLA A TODOS,

SON ANA, ORIENTADORA EDUCATIVA

En resposta a Usuario eliminado

por María Esther Múñoz Mella -

Ola a todos y todas

Estoy muy interesada en ese curso y por lo q veo , no voy a salir defraudada.

Imparto fol en una escuela de arte , por lo q mi alumnado es de un perfil algo diferente.

En cualquier caso transmitiré mis nuevos conocimientos,

Un saludo

por Alejandra Abuín Sixto -

Ola boas tardes, son Alejandra, profesora de economía. 

Estou moi interesada polo emprendemento e polas novas realidades empresariais, tanto polas miñas materias como polo meu interese persoal polo emprendemento.

Estou nun novo destino polo que ainda non teño wifi, ando a tirar co da veciña pero non sempre vai polo que conectarei por teléfono.

Encantada de estar neste curso e de compartir. 

por Usuario eliminado -
Boa noite, son Vanessa. Este ano estou de profesora no CIFP Politécnico de Lugo. Pertenzo ao departamento de Sanitaria. Estou interesada no curso, como xa expliquei na clase de hoxe, porque me parece de gran interese para o noso alumnado. Xa que no mundo sanitario e sociosanitario, o alumnado sempre pensa no traballo por conta allea. Mais considero que é un mundo que está moi pouco explotado, e con moita demanda de servizos.

por Manuel Somoza Varela -

Ola.

Son Manuel Somoza e profesor de formación profesional na familia eléctrica.

Espero que todos aprendamos e disfrutemos do curso.

Un saúdo.

por María del Mar Neira González -

Ola a todos!

Son Mar Neira, profesora de economía no IES Ollos Grandes de Lugo. 

Impartín a materia de iniciación á actividade emprendedora durante varios anos e este ano volvo a dar a materia e motivame moito o feito de actualizarme nos métodos de emprendemento.

Tamén coordino un proxecto Erasmus +  sobre patrimonio natural, histórico e inmaterial no que a última mobilidade consiste no estudo e elaboración dun plan dunha empresa que rentabilice o patrimonio. A información transmitida destas xornadas, estou segura, de que me falicitarán moito o traballo nesta fase do proxecto e espero poder compartila, tamén, co resto de países socios.

por Paulo Jablonski García -

Ola,

O meu nome é Paulo e son profesor de Xeografía e Historia no IES de Mos. Apunteime e este curso porque este ano vou impartir a materia de Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial no nivel de 4º da ESO.

Un saúdo

por Mónica Rodríguez Nieto -

Ola, son profe de F.O.L. no IES Politécnico de Vigo, imparto tamén o módulo de Empresa e Iniciativa Emprendedora. Dende uns anos para aquí emprego esta metodoloxía na aula, xunto con outras. Gústame aprender e xogar, así que estou tamén estou gamificando os módulos. Espero aprender moito e agora que xa levamos uns días, dicir que estouno conseguindo. Un curso moi bo, práctico e ameno do que espero quitarlle moito partido

saúdos a tod@s

por Rosa Ana Rodriguez López -

Hola, soy  Rosana Rodríguez, profesora de Empresa e Iniciativa Emprendedora en O Barco de Valdeorras.

Cuando ví el título del curso me pareció que iba a ser un curso diferente. Está superando todas mis expectativas. Valoro aprender de personas que tienen contacto con la realidad de la iniciativa emprendedora, y además experiencia. Gracias por compartir tantas aplicaciones prácticas.

¡Un saludo a todos!