Foro: Presentación de profesorado participante no curso

Número de respostas: 15
Indicade o voso nome, centro, alumnado, expectativas da actividade, etc.
Entrando en "Editar perfil" tamén podedes subir unha foto ou imaxe identificativa.
En resposta a Primeiro comentario

Re: Foro: Presentación de profesorado participante no curso

por Curso L1101021 Comunicativa Dixital -
Ola,son Paula López Andión, inscribinme neste curso porque necesito adquirir coñecementos informáticos de todo tipo, non teño nin idea!!!!. Este ano estou traballando no Ceip Francisco Vales villamarín de Betanzos, na especialidade de primaria con alumnos/as do 3º ciclo (1 nivel).Un saúdo,vémonos o vindeiro día 25.

Ola, chámome Anxos Salgado López e estou trabllando no IES de Melide con alumnos de 1º de ESO e 2º de Bac. Interésame este curso para poder realizar diversas actividades cos alumnos de 1º de ESO.

Ola, son Paloma, traballo no colexio PP Franciscanos de Lugo nos cursos de 1º e 2º de ESO e interésame este curso para ampliar os meus coñecementos sobre as TIC e levalos á aula cos meus alumnos.

Ola, son Isabel, traballo no cee santa maría, non teño moita experiencia coas novas tecnoloxías, así que estou aquí para aprender todo o que poida. un saúdo

En resposta a Curso L1101021 Comunicativa Dixital

Ola! son Jesús, traballo no CEIP Xóan de Requiexo de Chantada, en 1º de Primaria e veño a actualizarme coas novas tecnoloxías para traballar na aula esta competencia neste curso. Saúdos

Chámome Mónica Pérez Silvarrey, imparto clase no cpr La Milagrosa, son mestra de primaria e imparto entre outras, lingua galega en EP5 e Lingua galega e castelá en EP6.
Espero poder aprender moitas novas técnicas dixitais que poida aplicar na clase.

Ola , son Pilar traballo no CPI Monte Caxado nas Pontes. Participo no blog da biblioteca, Interésame este curso porque quero facer uso das TIC na miña área : Lingua e literatura Galega . Sigo varios blos e páxinas que as empregan e resultan moi interesantes.

Hola, me llamo Justa y doy clases de Lengua Castellana y Literatura en el IES Ánxel Fole a alumnado de 2º y 3º de ESO y 2º de BAC. Me inscribí a este curso porque quiero ponerme al día en todo lo que tiene que ver con las TIC...¡que buena falta me hace!

ola,chámome Carme e dou clases no IES Ánxel Fole de Lugo a alumnos de 3º da ESO e 1º de BAC. Interésame moito este curso e confio en saber aplicar nas aulas o que aprenda.  

Hola, soy Rosa Mª García, profesora de Lengua y Literatura Castellana de 1º y 2º de ESO  en el IES Anxel Fole de Lugo. Estoy en este curso porque tengo mucho que aprender sobre nuevas tecnologías  y posibles aplicaciones en el campo de la enseñanza.