LESSON SEVEN: writing routines

OBJECTIVES AND CONTENTS

  1. Léxico relativo á identificación persoal, relacións persoais próximas, lugares e contornos de interese para o alumnado, vida cotiá.
  2. Recursos para a aprendizaxe e estratexias de procura guiada de información en medios analóxicos e dixitais.
  3. Estratexias básicas para a comprensión, a planificación e a produción de textos orais; escritos e multimodais.
  4. Recursos para a aprendizaxe e estratexias de procura guiada de información en medios analóxicos e dixitais.
  5. Convencións ortográficas básicas de uso común e significados asociados aos formatos e elementos gráficos.
To write texts about daily routines

ACTIVITY ONE- I: Listen, fill out and write

Raúl Bugallo Lago ( Vía Balabolka). Lisa listening (CC BY-NC-SA)

1-Listen the audio.

2-Fill out the missing information.

3-Read the text.

4-Take notes

5-Write the text again.

ACTIVITY TWO-HE: Listen, fill out and write

Raúl Bugallo Lago ( Vía Balabolka). Alexei listening (CC BY-NC-SA)

1-Listen the audio.

2-Fill out the missing information.

3-Read the text.

4-Take notes

5-Write the text again.

Licensed under the Creative Commons Attribution Share Alike License 4.0

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)