Section outline

  • logo
    • Calendario:
      1. Sesión: Mércores 29 de xaneiro
      2. Sesión: Mércores 5 de febreiro
      3. Sesión: Mércores 12 de febreiro
      4. Sesión: Mércores 19 de febreiro
      5. Sesión: Mércores 26 de febreiro
      6. Sesión: Mércores 12 de marzo
      7. Sesión: Mércores 19 de marzo
      8. Sesión: Mércores 26 de marzo
      9. Sesión: Mércores 2 de abril
      10. Sesión: Mércores 9 de abril
    • Horario: De 18:00 as 21:00
    • Lugar de celebración: Aula informática CFR de Ferrol
    • Relatores:
      • María de los Reyes Montero Vale
      • Eva Leira Bouzamayor
    • Para poder acceder os contidos en rede do curso PLATEGA faino dende AQUÍ
    • Cuestionarios de Autoavaliación en TIC. pulsa aquí
  • 1ª Sesión:
    • Aula Virtual
      • Aula virtual como plataforma e-learning
      • Acceso dende a páxina do centro
      • Cursos virtuais para profesorado
      • Elementos de Moodle
      • Edición do perfil
      • Participación no foro
      • Tipos de contidos nun curso virtual
      • Tipos de tarefas
      • Acceso a diferentes aulas virtuais en funcionamento
    • Aula TIC
      • Elementos multimedia: cámara web, escáner, máquina fotográfica
      • Conexión física
      • Software libre de xestión de dispositivos multimedia
    • Lembrade de realizar a tarefa da actividade en Platega
  • 2ª Sesión:
    • Coñecemento e utilización segura dos elementos dunha aula TIC
      • Coñecemento e uso básico do encerado dixital interactivo.
    • Lembrade de realizar a tarefa da actividade en Platega
  • 3ª Sesión:
    • Coñecemento e utilización segura dos elementos dunha aula TIC
      • Coñecemento e uso básico do servidor do centro
  • 4ª Sesión:
    • Organizar e personalizar o entorno de traballo en local e en rede.
      • Presentacións multimedia, algúns exemplos e un pouco de terminoloxía
      • Utilidade didáctica das presentacións
      • Aplicación Impress: asistente, área de traballo e panel de tarefas
      • Opcións máis frecuentes de Impress: configuración, textos, imaxes, animacións, transicións e vínculos
      • Boas prácticas na elaboración dunha presentación
    • Lembrade de realizar a tarefa da actividade en Platega
  • 5ª Sesión:
    • Organizar e personalizar o entorno de traballo en local e en rede.
      • Presentacións multimedia, algúns exemplos e un pouco de terminoloxía
      • Utilidade didáctica das presentacións
      • Aplicación Impress: asistente, área de traballo e panel de tarefas
      • Opcións máis frecuentes de Impress: configuración, textos, imaxes, animacións, transicións e vínculos
      • Boas prácticas na elaboración dunha presentación
    • Lembrade de realizar a tarefa da actividade en Platega
  • 6ª Sesión:
    • Organizar e personalizar o entorno de traballo en local e en rede.
      1. Introdución
      2. Servizos da web 2.0.
      3. Redes sociais
        1. Servizos con características de redes sociais
        2. Redes sociais estritas
          1. Facebook
          2. Twitter
          3. Redeiras
    • Lembrade de realizar a tarefa da actividade en Platega
  • 7ª Sesión:
    • Planificar o proceso de ensino-aprendizaxe
      1. Incorporación nas programacións de aula de actividades axeitadas que integren as TIC para que o alumnado desenvolva as competencias asociadas ao currículo.
      2. Procura e selección de contidos dixitais educativos dos diversos repositorios para empregalos complementando o proceso de ensino-aprendizaxe.
      3. Avaliación do software educativo e os recursos empregados para a súa adecuación á aula.
    • Lembrade de realizar a tarefa da actividade en Platega
  • 8ª Sesión:
    • Empregar as TIC para apoiar as tarefas administrativo-docentes
      • Manexo dun xeito básico dos programas de xestión de centro ofrecidos pola administración.
      1. A páxina web do centro. Información que o centro pode proporcionar.
      2. Emprego dos servizos de internet para apoiar as tarefas administrativas propias do labor docente.
      3. Procedementos para a comunicación coas familias.
      • Empregar as TIC dun xeito ético, responsable e seguro
      1. Vantaxes e inconvenientes do uso das TIC na aula.
      2. Coidado do equipamento para evitar riscos e destrozos.
      3. Fomento da consolidación de hábitos saudables en relación ó uso de componentes dixitais (posturais, relativos a visión, tempos e pausas…)
      4. Verificación da información e o seu uso correcto respectando os dereitos individuais e colectivos.
      5. Perigos
      6. Riscos da navegación na rede.
      7. Prevención
      8. Estratexias para evitar posibles fraudes e ilegalidades actuando con prudencia.
      • Análise crítica da influencia das TIC na educación e na sociedade actual.
      1. Valoración do uso das TIC como recurso didáctico para a mellora do proceso de ensino-aprendizaxe.
      2. Acceso a grande cantidade de recursos e información dende calquera lugar en calquer intre.
      3. Enprego de multitude de medios (audio, video, texto…), formatos, aplicacións
      4. As novas tecnoloxías permitennos empregar ferramentas e aplicaciónns para xerar novos usos, contidos, beneficios, posibilidades, basados no principio de colaboración,
      5. Beneficios sociais, formativos, cognitivos
      6. Adopción dunha actitude aberta é crítica no uso de internet e das empresas tecnolóxicas.
      • Aprendizaxe continua e actualización permanente no uso das TIC.
      1. Actitudes positivas de actualización de coñecementos e habilidades tecnolóxicas en xeral e as relacionadas coas materias impartidas en particular.
      2. É unha realidade que as redes sociais están nun gran momento, os nosos fillos e alumnos empréganas, é obligación dos pais e docentes en educalos no uso axeitado das mesmas e para iso é necesario formarnos, para coñecer a qué nos enfrontamos e estar preparados. As familias deben coñecer os “amigos dixitais” dos seus fillos o mesmo que coñecen os “amigos analóxicos”
    • Lembrade de realizar a tarefa da actividade en Platega
  • 9ª Sesión:
    • Coñecer e compartir experiencias e materiais
      1. Coñecemento e valoración da importancia de compartir iniciativas, coñecementos e avances educativos no uso das TIC.
      2. Valoración da importancia das plataformas de aprendizaxe e redes sociais como forma de comunicación e de compartir ideas e coñecementos, incrementando a propia competencia TIC a través da participación nas mesmas.
      3. Participación activa en plataformas de aprendizaxe, cursos ou grupos de traballo para acadar ou mellorar as competencias dixitais.
    • Lembrade de realizar a tarefa da actividade en Platega