OBXECTIVOS E CONTIDOS
Juan MATA ANAYA
· A animación á lectura.
· A educación lingüística, a educación literaria e a educación lectora.
· A animación á lectura na biblioteca escolar e a través da biblioteca escolar, formando lectores que poidan e escoller aquilo que queren ler, que aprendan a relacionar lecturas fomentando o espíritu crítico, que desenvolvan ao mesmo tempo a súa educación literaria, lingüística e lectora.
Marcos SÁNCHEZ CALVEIRO
LER, ESCRIBIR, COMPARTIR
1.Que é ler?
2.Ler, para que?
3.Formar cidadáns ou lectores?
4.Criterios de selección
5. Os prescritores é o canón
Francisco Javier DE MELO MARTÍN e Fernando QUEROL OROZCO
O TEATRO
-A nosa experiencia teatral: cómo dinamizar a participación escolar por medio do teatro.
-Mostra en vivo dun ensaio da peza deste curso, vídeo sobre a evolución do grupo teatral do IES e coloquio.
Antonio GARCÍA TEIJEIRO
· A poesía
· Selección de bibliografía.
· Obradoiro de poesía para as nosas aulas
Antón CORTIZAS AMADO
· Conto, distintos tipos.
· Como traballar con el en clase.
· Obradoiro de contos.
· Recursos.
XOSÉ TOMÁS Díaz Teijo
· Banda deseñada:
· - Presentacíon de selección de bibliografía clásica de cómics, por donde empezar.
· - Como fomentamos desde a biblioteca a lectura da banda deseñada.
· - Taller de Banda Deseñada.
Xosé MIRANDA RUIZ
· A literatura de tradición oral:
· - Conto
· - A lenda
· - Mito
· - Diferenzas, presentación de exemplos, selección de bibliografía.
· - Como traballar na clase a Literaturatura de Tradición Oral.
Raúl VACAS POLO
· Taller de poesía
· A poesía e a natureza.
· Como relacionar poesía e a reciclaxe?
· A maleta poética.
· Distintos formatos e soportes de libros poéticos.
· Como poñemos todo isto en práctica en Primaria e Secundaria?