M1 (Marco V): TICs para potenciar o oral
-
M1 (Marco V): TICs para potenciar o oral
-
Na páxina 103 deste documento tedes toda a información sobre a natureza da mediación e sobre como traballala na aula de linguas modernas.
-
Exemplos de produción, coprodución e mediación oral das probas de certificación da Escola Oficial de Idiomas.
Exemplos dispoñibles en galego, inglés e francés.
-
-
Le o seguinte texto e grava un audio explicando o seu contido aos teus compañeiros:
"O exceso de burocracia no mundo do ensino é un problema que afecta a todos os niveis, desde os profesores ata os estudantes. A carga administrativa excesiva pode desviar a atención dos profesores das súas tarefas principais de ensinar e orientar aos estudantes, reducindo así a calidade da educación.
Os estudantes tamén sofren as consecuencias deste exceso de burocracia. A necesidade de completar unha multitude de formularios e solicitudes pode ser abrumadora e estresante, o que pode afectar ao seu rendemento académico.
Ademais, a burocracia excesiva pode levar a unha falta de eficiencia e a un uso ineficaz dos recursos. O tempo e o esforzo dedicados ás tarefas administrativas poderían empregarse de maneira máis produtiva en actividades que melloran directamente a educación.
Por todo isto, facemos un chamamento ás administracións públicas para que reduzan o papeleo e a burocracia no mundo do ensino. É necesario simplificar os procesos e eliminar os trámites innecesarios para permitir que profesores e estudantes se centren no que realmente importa: a aprendizaxe. Pedimos unha reforma que priorice a calidade da educación sobre a burocracia. É hora de poñer fin ao exceso de papeleo no mundo do ensino".
-
Grava un audio con Moodle dando a túa opinión sobre o exceso de burocracia no ensino.
-
Traballando as destrezas orais mediante a gravación dun podcast con Audacity:
-
Crea un pequeno podcast en Audacity e, se o desexas, faimo chegar por aquí para que lle bote unha ollada.
-
Titorial de edición de vídeo con Capcut:
-
Titorial de IA aplicada ás destrezas orais: