Creación de perfís

Ruta: Mantemento > Usuarios e Perfís > Perfís

No centro ficticio, están creados tres perfís de usuarios: director, secretario de centro, perfil predefinido de acceso total. Deberás dar de alta novos perfís e seleccionar, en cada caso, as opcións lóxicas de acceso que correspondan, emprega as abreviaturas indicadas en cada apartado para o código do perfil:

(Un apartado e só un para cada asistente)

  1. Subdirector ( código de perfil: SD)

  2. Xefe de estudios diurno (XD)

  3. Xefe de estudos nocturno (XN)
  4. Orientador (OR)

  5. Coordinador FTP (FT)

  6. Xefe Administrativo (XD)

  7. Administrativo (AD)

  8. Profesorado consulta (PC), con opcións de consulta exclusivamente á parte de docencia.

  9. Profesorado modificación (MM), con opcións de modificación de faltas e notas soamente ós seus alumnos.

  10. Profesor titor (PT), con opcións de modificación de datos xerais dos alumnos e que poida tamén poñer faltas e notas.

  11. Xefes departamento (XD), deberán acceder en modo consulta a tódolos alumnos, con modificación exclusivamente en faltas e notas.

  12. Profesorado de consulta (PC), con acceso a tódolos alumnos exclusivamente en modo consulta as partes de docencia.

  13. Outro Profesorado (OP), elixe as opcións que consideres.

  14. Coordinador do PCPI ( PC)

  15. Coordinador ciclo Xardíneria ( CX)

  16. Coordinador ciclo Sistemas Informáticos ( CI)

  17. Coordinador ciclo Comercio ( CC)

  18. Coordinador ciclo Turismo ( CT)

Pasado un tempo, volve a acceder á mesma pantalla e observa os cambios introducidos, por ti e polos demais asistentes ó curso.

Na práctica real, un centro podería non precisar tantos perfís, o motivo de poñer tódolos anteriores foi a necesidade de realizar un apartado diferente para cada asistente.

A continuación elimina o perfil que acabas de crear. Na aplicación quedarán unicamente os que xa estaban ó principio.



Última modificación: luns, 21 de decembro de 2015, 5:33 PM