• As listas permítennos almacenar datos, tanto en texto coma en número, que en Scratch se denominan “elementos”, e aos que poderán acceder un ou todos os obxectos do noso proxecto.

    Listas en Scratch para un xogo de preguntas




    l1

    A lista creada para usala noutros bloques. Se está marcado o tic, os seus valores aparecen  na pantalla. Se o quitas ocúltanse.

    l2

    Engade o que escribas ao final da lista que elixas no menú despregable.

    l3

    Borra un dos datos da lista. Para elixir o dato que queres borrar debes poñer no óvalo o lugar que ocupa o dato na lista.

    l4

    Borrar tódolos elementos

    l5

    Engade o que escribas no recadro na posición da lista que elixas. Se despregas o menú do óvalo só che ofrece os valores: 1 (primeiro da lista), último e ao chou (pono en calquera sitio ao chou). Para poñelo noutro lugar escribe no óvalo o número que necesites.

    OLLO: A lista medra, non borra nada que teñas nela.

    l5

    Cambia algo que tes na lista polo que escribas no recadro. Rempraza o que estea na posición da lista que elixas. Se despregas o menú do óvalo só che ofrece os valores: 1 (primeiro da lista), último e ao chou (pono en calquera sitio ao chou). Para poñelo noutro lugar escribe no óvalo o número que necesites.

    OLLO: A lista non medra, borra o que había onde escribiches.

    l6

    Toma o valor do elemento da lista que elixas no menú desplegable. Se despregas o menú do óvalo só che ofrece os valores: 1 (primeiro da lista), último e ao chou (calquera elemento ao chou). Para obter outro elemento escribe no óvalo o número que necesites.

    l7

    Recupera a posición onde se atopa un elemento dentro da lista

    l8

    Dáche o número de elementos que ten a lista.

    l9

    Se a lista contén un elemento con exactamente o que escribiches no recadro, isto toma o valor verdadeiro, se non é exactamente igual é falso.

    l10

    A lista completa aparece na pantalla.

    l11

    A lista desaparece da pantalla.