Scratch
Section outline
-
Recoñecidos facilmente pola súa cor rosa/maxenta e utilízanse para controlar funcións de son. Actualmente hai 9 bloques de son: 8 bloques son apilables e 1 bloque informador.
Sons e Música
Uso do Sensor de Audio
Bloques de son

Este bloque reproducirá o son especificado, pausando o programa ata que o son terminen de reproducirse. Sóese usar principalmente cando se debe reproducir un son e se debe evitar que o programa continúe ata que o son remate.

Este bloque reproduce o son especificado e continúa executando o programa.

Este bloque deterá calquera son que se estea reproducindo nese momento en tódolos bloques e no escenario.

Este bloque cambia o efecto de son elixido pola cantidade especificada. Isto cambiará para tódolos sons reproducidos no obxecto. A entrada é para seleccionar canto cambiará o son e as opcións para o menú despregable do bloque son:
- Balance esquerda / dereita: Este cambio escóitase mellor ao usar auriculares. Cando se selecciona balance esquerda / dereita, cambiará o lado desde o que se está reproduciendo o son. Se é negativo, reproducirá máis o son no oído esquerdo, se é positivo, reproducirá máis o son no oído dereito.
- Ton: ao seleccionalo, cambiará o ton do son reproducido. Se é negativo, este bloque baixará o ton dos sons reproducidos, se é positivo, aumentará o ton.

Asigna un valor determinado ao ton ou ao balance de canles.

Este bloque quita calquera efecto de son que se estea executando a través dos bloques de efectos de son.

Aumenta ou diminúe o volume a cantidade que indiques no óvalo.

Fixa o volume respecto ao orixinal a cantidade que elixas. (50% redúceo á metade, 200% auméntao ao dobre, …)

Toma o valor do volume actual. Se está marcado o tic, o seu valor aparece na pantalla. Se o quitas ocúltase