• Poden ser recoñecidos facilmente pola súa color morada e utilízanse para controlar a apariencia do obxecto, así como para diálogos, fondos, etc. Actualmente hai 20 bloques de aparencia: 17 bloques son apilables e 3 bloques son de reporte de valor.

    b1

    O objeto “di” (bocadillo) a frase escrita no oco durante o tempo indicado.

    b2

    O objeto “di” (bocadillo) a frase escrita no oco  (pódese eliminar o bocadillo executando este bloque sen ningún texto). 

    b3

    O objeto “pensa” (bocadillo) a frase escrita no oco durante o tempo indicado

    b4

    O objeto “pensa” (bocadillo) a frase escrita no oco  (pódese eliminar o bocadillo executando este bloque sen ningún texto). 

    b5

    Modifica a aparencia do obxecto cambiando de disfraz.

    b6

    Cambia o disfraz do obxecto polo seguinte disfraz na lista de disfraces (cando chega ao final da lista, volve comezar co primeiro disfraz). 

    b7

    Cambia de escenario pasando ao fondo elixido da lista de escenarios.

    b8

    Cambia de escenario pasando ao fondo seguinte da lista

    b9

    Este bloque cambia o tamaño das túas instruccións na cantidade especificada. 

    b10

    Axusta o tamaño do obxecto a unha porcentaxe (%) respecto ao seu tamaño orixinal. 50% = metade, 200% = dobre, 100% = tamaño orixinal, … 

    b11

    Pódese cambiar o aspecto dun obxecto con distintos efectos:  cor, distorsión, (elíxeo no menú despregable). Modifica un efecto visual do objeto nunha cantidade indicada no óvalo (positivo: aumenta, negativo: diminúe) 

    b12

    Pódese cambiar o aspecto dun obxecto con distintos efectos:  cor, distorsión, (elíxeo no menú despregable). Establece un efecto visual a un número dado (a mayoría de efectos visuales van de 0 a 100). 

    b13

    Quita tódolos efectos gráficos ao obxecto, deixándoo como  o disfraz orixinal. 

    b14

    Hace aparecer o objeto no escenario.

    b15

    Hace desaparecer o objeto do escenario.

    b16

    Coloca o obxecto na capa superior ou inferior, enriba ou debaixo de tódolos demais. 

    bb

    Baixa ou sube o obxecto, un número determinado de capas, de maneira que poida agocharse detrás doutros obxectos. 

    b18

    Toma o valor do número correspondente ao disfraz actual do obxecto. Se está marcado o tic, o seu valor aparece na pantalla. Se o quitas ocúltase.

    B19

    Este bloque devolve o número de fondo ou o nome de fondo.

    b20

    Toma o valor do tamaño do obxecto como porcentaxe (%) do seu tamaño orixinal. Se está marcado o tic, o seu valor aparece na pantalla. Se o quitas ocúltase.