• 1. VEXO- VEXO (LINGUA)

    veo

    Agrupación

    3 ó 4 persoas por circuito e tren

    Programación

    Fichas de acción

    Actividade

    1. Construimos o circuito elixido (ideas no descargable CIRCUITOS)
    2. Construimos co material adicional tantas estacións como participantes 
e colocámolas aleatoriamente no circuito
    3. Cada estación noméase cunha letra e asígnaselle a unha persoa
    4. Xógase por quendas
    5. A primeira persoa programa Intelino con fichas de acción para que acabe o seu percorrido nunha estación que elixa (por exemplo, estación P)
    6. A persoa propietaria da estación P mira ao seu redor e pensa nalgo que vexa que empece pola letra P (persiana, pupitre...) e as demais 
deben adiviñala
    7. Por último, unha vez adiviñada a palabra, a persoa en cuxa estción está o tren, programa para que o tren chegue a outra estación, por exemplo a S. 


    Variantes

    • Debemos pensar palabras sobre vocabulario que esteamos traballando en clase, por exemplo: profesións, o meu barrio...

    • E se xogamos en inglés?

    Actividad veo-veo intelino estación desde arriba

    2. CARGAR E LEVAR (MATEMÁTICAS)

    dl

    Agrupación

    2 ou 3 personas por circuito e tren

    Programación

    Fichas de acción

    Actividade

    1. Construimos o circuito elixido (ideas no descargable CIRCUITOS).
    2. Construimos con material adicional catro estacións e unha estación-
almacén e colocámola aleatoriamente no circuito.
    3. Entregámoslles 4 tarxetas cun número escrito que deberán colocar en cada estación.
    4. No almacén estarán os obxectos que debemos distribuir (material 
contable)
    5. Colocamos sobre o coche de pasaxeiros unha caixiña para que Intelino poida transportar obxectos
    6. O obxectivo é colocar en cada estación o número de obxectos que está descrito na tarxeta

    En cada quenda debemos:

    • cargar o vagón de carga
    • 
programar ata a estación de chegada
    • 
descargar e comprobar (se as tarxetas teñen por unha cara o número e pola outra a cantidade, favoreceremos a auto-corrección)
    • programar de volta ao almacén

    Variantes

    • Pedirlles que fagan un percorrido ordeando os números de menor a maior ou de maior a menor
    • 
Introducir o concepto de decena. Se trabajamos con palillos, podemos facer paquetes de 10 e traballar números de dúas cifras

    3. O MEU TREN (COÑECEMENTO DO MEDIO)

    MT

    Que necesitas

    • O tren Intelino básico
    • Material para construir estacións: bloques de construción, cartulina, rotuladores...

    • Material para construir o noso entorno

    Agrupación

    4 persons por circuito e tren

    Programación

    Fichas de acción

    Actividade

    1. Construimos o circuito de maneria libre. Incluímos, polo menos, dúas estacións
    2. Construimos o mini-mundo que arrodea ao tren: Unha representación do noso barrio, vila ou cidade
    3. Preguntas para reflexionar: Que hai no meu barrio, vila ou cidade? A que sitios vas en tren? A que lugares che gustaría ir?

    4. Programamos para que Intelino faga un percorrido entre as estacións de ida e volta, circular ou liña

    Variantes

    • Facilitar únicamente vías SEN bifurcacións
    • Facilitar tamén vías CON bifurcacións

    Actividad mi tren para infantil con intelino