Section outline

  • PROGRAMAR PARA APRENDER SEN LÍMITES

    wikipediaScratch é unha linguaxe de programación, unha forma de comunicarte co ordenador, creando animacións e xogos.

    Scratch pretende ser un recurso educativo que esperte a curiodosidade, fomente a creatividade e permita aos rapaces expresarse, descubrindo e aprendendo cousas novas á vez que desenvolven a lóxica computacional. Busca tamén a aprendizaxe a través da reflexión e a discusión con outros/as. 

    O seu nome vén de mestura, o que hai que facer é combinar bloques. Os programas poden ser moi sinxelos ou máis complexos e poden permitir interactuar ou ser simplemente presentacións animadas, vídeos, etc.

    Podes descargalo e instalalo no teu ordenador ou  executalo dende  o navegador. Deberás rexistrarte e xa podes crear e gardar os teus proxectos na nube.

    Teclea no buscador -> scratch.mit.edu

    Comezaremos facendo sinxelos proxectos, aquí vos deixo algúns para que comecedes a programar.

    guía Para saber máis:

    Na biblioteca do centro podedes consultar o libro: Programa tus juegos con SCRATCH. Editorial DK

    Xataka. Como iniciarse na programación desde cero con Scratch