Section outline

  • Ola a todos e a todas;

    Como xa sabedes, hoxe 17 de Marzo celébrase Saint Patrick´s Day en Irlanda. 

    Por iso, propóñovos facer estas actividades para coñecer un pouco máis esta 

    celebración e repasar vocabulario.

    Velaquí as tedes.

    I hope you like it! 

  • Hi, everyone!

    Aquí tedes unha serie de actividades que vos axudarán a repasar o vocabulario

    que traballamos na clase sobre as partes da casa e as preposicións de lugar.

    I hope you like it!

  • Hi, everyone!

    Aquí tedes varias actividades para traballar as preposicións de lugar.

    I hope you like it!

  • Hi, everyone!

    Novas actividades para hoxe, relacionadas

    ca última unidade que traballamos: My bedroom.

    I hope you like it!

    • Debes clickar en cada unha das palabras.

      Cantas es quen de recoñecer?

    • Eleximos a resposta correcta.

      Cantas es capaz de adiviñar?

    • Cantas es capaz de escribir correctamente?

    • Fai que todo desapareza unindo a palabra co obxecto!

    • Protexe aos planetas escribindo a palabra correcta a tempo!

      LEMBRADE: Só tedes que clickar e facer estas cinco actividades.

      Non fai falta rexistrarse na web nin enviarme nada.

  • Hi, everyone!

    How are you today?

    Here you have some new activities.

    I hope you like it!

    • Pinchade en cada un dos altofalantes e logo na imaxe correcta.

      Lembrade pinchar en Finish e logo en Check my answers.

      Veredes o resultado ao momento!

  • Hi, everyone!

    How are you today?

    Here you have some new activities about verbs and actions.

    I hope you like it!

  • Good morning!

    How are you today?

    Here you have some new activities.

    I hope you like it!

    • Lembrade pinchar en Finish e logo en Check my answers.

      Veredes o resultado ao momento!

  • Hello, hello!

    Let´s take a look at this All about Easter presentation.

    Here you will learn more about this celebration and play fun games!

    I hope you like it!

    HAPPY EASTER!

  • Hello, everyone!

    How are you today?

    Here you have a new activity about the modal verb CAN.

    Do you remember?

    I hope you like it!

  • Good morning!

    How are you today?

    Here you have a new activity about this unit: In the country.

    Do you remember?

    Enjoy!

  • Hello, hello!

    How are you today?

    Here you have some new activities about Clothes.

    Do you remember the vocabulary?

    a) Vocabulary game

    b) I'm wearing...

    (Escribe o teu nome antes de comezar. É moi importante!)

    Enjoy!

  • Hi, everyone!

    Aquí tedes unha actividade para facer online sobre

    a unidade The Clothes, xa traballada na aula. Lembrádesvos

    do vocabulario e estruturas que aprendimos nela?

    (Se precisades repasar de novo, pinchade nas actividades que vos subín

    o venres 17 de abril).

    Como podedes ver debaixo deste texto, tedes un link chamado

    What is he/she wearing?.

    1º. Debedes pinchar nel, e levaravos directamente

    a unha actividade que teredes que realizar online, arrastrando os números

    do 1 ao 9 cara o texto correspondente.

    2º. Cando rematedes, tedes que pinchar en Finish!!

    3º. Alí, daravos dúas opcións. Tedes que pinchar na segunda:

    Email my answers to my teacher (envía as respostas á miña profe).

    4º. En Enter your full name tedes que escribir o voso NOME e APELIDOS.

         En Level/group tedes que escribir 3º.

         En School subject tedes que escribir ENGLISH.

         En Enter your teacher's email tedes que escribir este email: english.arts.primary@gmail.com

    . Finalmente, tedes que darlle a SEND, e xa estaría enviada a actividade.

    É un procedemento moi moi sinxelo, xa veredes!

    Moito ánimo a todos e todas, xa queda menos.

    Bye!

  • Hello, everyone!

    How are you today?

    Here you have some new activities about the family.

    Do you remember the vocabulary?

    Enjoy!

  • Good morning!

    How are you today?

    Let's take a look at these activities.

    I hope you like it!

  • Hello, hello!

    How are you today?

    Let's take a look at this presentation!

    I hope you like it!

  • Hello, everyone!

    How are you today?

    Here you have two new activities:

    1) Draw, colour and write your family tree.

        (Debedes crear a vosa propia árbore xenealóxica,

         escribindo os nomes en inglés dos membros da familia.

         Lembrade coloreala e poñela ben bonita!)

    2) Write a short composition about your family.

       (Por outra banda, debedes escribir un pequeno texto, de cinco

        oracións como mínimo, explicando un pouquiño quen é cada

        membro da familia e describíndoo. Por exemplo:

        "She´s María. She's my mum. She's tall.

         He´ s Pedro. He's my dad. He's thin."

         Podedes incluso describilos físicamente (lembrade:

         He's wearing/ She's wearing).

    REMEMBER! (LEMBRADE)

    Tedes que sacarlle unha foto a cada unha das actividades

    e enviarma a través das carpetas que vos deixo aquí abaixo.

    Lembrade empregar a luz natural se é posible ao sacar a foto

    e colocar o móbil en paralelo ao folio/cartolina/libreta.

    Antes de enviarma, mirade que esteña ben e se vexa o voso

    traballo con claridade. É moi importante.

    Moito ánimo a todos/as!

    Enjoy!

     

  • Hello, hello!

    How are you today?

    Here you have some new activities.

    Enjoy!

    • Aquí tedes varias flashcards para repasar o vocabulario dos animais.

      Cantas palabras sodes capaces de lembrar?

      Pinchade neste link e comprobádeo!

    • Aquí temos que elixir a resposta correcta.

      Que animal é?

    • Pincha no altavoz e escribe o que escoites.

    • Une cada palabra coa imaxe correcta e fai que todo desapareza!

    • Fíxate ben na imaxe e escribe o seu nome antes de que o asteroide caia!

      LEMBRADE: só tedes que clickar nestes links e facer as cinco actividades.

      Non tedes que rexistravos na páxina nin enviarme nada.

  • Good morning!

    How are you today?

    Hoxe imos a traballar un pouquiño a comprensión e expresión escrita

    coa axuda dos nosos libros de texto.

    Para iso, imos a ler o cómic da páxina 48 do Class Book.

    Logo, no Activity Book, imos a facer as páxinas 46, 47 e 48.

    Podedes sacarlle unha foto ou escanear esas páxinas e enviarmas

    por aquí para que volas corrixa.

    Enjoy!

  • Hello, everyone!

    Let's take a look at these activities.

    I hope you like it!

    • Se pinchades neste enlace veredes tres xogos de palabras diferentes.

      O primeiro deles é unha sopa de letras (Word Search).

      No segundo (Hangman), tedes que adiviñar cal é a palabra oculta.

      Ide pinchando en cada unha das letras e se acertades, aparecerá esa

      letra dentro da palabra que tedes que adiviñar. Se fallades, un cachiño

      da tableta de chocolate, desaparecerá. Procurade que non desapareza

      a tableta enteira!

      E no último xogo (Anagrams), tedes que ordenar as letras para formar

      unha palabra. Lembra que a palabra está relacionada co vocabulario

      dos animais que xa sabemos e que tivemos que buscar antes na sopa de letras!

      LEMBRADE: non tedes que rexistrarvos na aplicación nin enviarme nada

  • Good morning!

    How are you today?

    Let's take a look at these activities about animal body parts.

    I hope you like it!

  • Hello, everyone!

    Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escrita coa axuda

    dos nosos libros de texto.

    Imos a facer no Activity Book, o exercicio 2 da páxina 49, e a

    páxina 50 enteira.

    Cando as rematedes, enviádemas por aquí.

    Ademais, déixovos dous xogos para practicar un pouquiño o vocabulario.

    Enjoy!

  • Hello, everyone!

    Here you have two new activities:

    1) Read the text on page 51 (Class Book) about mammals.

        Read and complete the activities on page 51 (Activity Book).

        Send it to me.

        (Le o texto da páxina 51 do Class Book sobre os mamíferos. Logo,

         lee e completa as actividades da páxina 51 do Activity e envíama). 

     

    2) Draw, colour and write in a piece of paper your favourite animal

        and describe it. Then, send it to me.

       (Debuxa e colorea nun papel o teu animal favorito. Logo descríbeo.

        Cando o teñas rematado, sácalle unha foto (ou escanéao) e envíamo.

        Para axudarche, podes tomar como modelo a descrición da páxina 52 do Activity).

       

    Enjoy!

  • Hi, everyone!

    Take a look at these activities about food.      

    I hope you like it!

          

    • Mira estas flashcards, a ver cantas palabras es capaz de lembrar.

    • Mira a imaxe e elixe a resposta correcta.

    • Pincha no altofalante e escribe o que escoites.

    • Une cada imaxe co seu nome e fai que todo desapareza.

      LEMBRADE, só tedes que entrar nestas catro actividades e facelas.

      Non tedes que rexistrarvos nesa aplicación nin enviarme nada.

  • Destacado

    Hello, everyone!

    Here you have some new activities about food.

    Have fun!

    • Escribe o teu nome antes de comezar.

    • Escribe o teu nome antes de comezar.

    • Completa esta ficha interactiva.

    • Completa esta ficha interactiva.

      LEMBRA: Cando remates cada unha destas dúas fichas, pincha en "TERMINADO" e logo en

      "Enviar mis respuestas a mi profesora". Escribe o teu NOME, CURSO e este email:

      english.arts.primary@gmail.com.

  • Good morning!

    Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escrita coa axuda

    dos nosos libros de texto.

    Imos a ler o cómic da páxina 58 do Class Book e imos a completar

    as páxinas 56, 57 (exercicio 2) e a 58 do Activity Book.