Inglés terceiro
Section outline
-
Ola a todos e a todas;
Como xa sabedes, hoxe 17 de Marzo celébrase Saint Patrick´s Day en Irlanda.
Por iso, propóñovos facer estas actividades para coñecer un pouco máis esta
celebración e repasar vocabulario.
Velaquí as tedes.
I hope you like it!
-
Hi, everyone!
Aquí tedes unha serie de actividades que vos axudarán a repasar o vocabulario
que traballamos na clase sobre as partes da casa e as preposicións de lugar.
I hope you like it!
-
Hi, everyone!
Aquí tedes varias actividades para traballar as preposicións de lugar.
I hope you like it!
-
Cando a rematedes, clickade en Finish, e logo en
Check my answers. Veredes o voso resultado ao instante!
-
Hi, everyone!
Novas actividades para hoxe, relacionadas
ca última unidade que traballamos: My bedroom.
I hope you like it!
-
Debes clickar en cada unha das palabras.
Cantas es quen de recoñecer?
-
Eleximos a resposta correcta.
Cantas es capaz de adiviñar?
-
Cantas es capaz de escribir correctamente?
-
Fai que todo desapareza unindo a palabra co obxecto!
-
Protexe aos planetas escribindo a palabra correcta a tempo!
LEMBRADE: Só tedes que clickar e facer estas cinco actividades.
Non fai falta rexistrarse na web nin enviarme nada.
-
-
Hi, everyone!
How are you today?
Here you have some new activities.
I hope you like it!
-
Pinchade en cada un dos altofalantes e logo na imaxe correcta.
Lembrade pinchar en Finish e logo en Check my answers.
Veredes o resultado ao momento!
-
-
Hi, everyone!
How are you today?
Here you have some new activities about verbs and actions.
I hope you like it!
-
LEMBRADE: Só tedes que clickar e facer estas seis actividades.
Non fai falta rexistrarse na web nin enviarme nada.
-
Good morning!
How are you today?
Here you have some new activities.
I hope you like it!
-
Lembrade pinchar en Finish e logo en Check my answers.
Veredes o resultado ao momento!
-
-
Hello, hello!
Let´s take a look at this All about Easter presentation.
Here you will learn more about this celebration and play fun games!
I hope you like it!
HAPPY EASTER!
-
Hello, everyone!
How are you today?
Here you have a new activity about the modal verb CAN.
Do you remember?
I hope you like it!
-
Good morning!
How are you today?
Here you have a new activity about this unit: In the country.
Do you remember?
Enjoy!
-
Escribe o teu nome antes de comezar.
É moi importante!
-
-
Hello, hello!
How are you today?
Here you have some new activities about Clothes.
Do you remember the vocabulary?
(Escribe o teu nome antes de comezar. É moi importante!)
Enjoy!
-
Hi, everyone!
Aquí tedes unha actividade para facer online sobre
a unidade The Clothes, xa traballada na aula. Lembrádesvos
do vocabulario e estruturas que aprendimos nela?
(Se precisades repasar de novo, pinchade nas actividades que vos subín
o venres 17 de abril).
Como podedes ver debaixo deste texto, tedes un link chamado
What is he/she wearing?.
1º. Debedes pinchar nel, e levaravos directamente
a unha actividade que teredes que realizar online, arrastrando os números
do 1 ao 9 cara o texto correspondente.
2º. Cando rematedes, tedes que pinchar en Finish!!
3º. Alí, daravos dúas opcións. Tedes que pinchar na segunda:
Email my answers to my teacher (envía as respostas á miña profe).
4º. En Enter your full name tedes que escribir o voso NOME e APELIDOS.
En Level/group tedes que escribir 3º.
En School subject tedes que escribir ENGLISH.
En Enter your teacher's email tedes que escribir este email: english.arts.primary@gmail.com
5º. Finalmente, tedes que darlle a SEND, e xa estaría enviada a actividade.
É un procedemento moi moi sinxelo, xa veredes!
Moito ánimo a todos e todas, xa queda menos.
Bye!
-
Hello, everyone!
How are you today?
Here you have some new activities about the family.
Do you remember the vocabulary?
Enjoy!
-
Good morning!
How are you today?
Let's take a look at these activities.
I hope you like it!
-
Tedes que colocar os nomes no lugar que lle corresponda.
Lembrade enviala seguindo o procedemento que vos expliquei
anteriormente.
-
Hello, hello!
How are you today?
Let's take a look at this presentation!
I hope you like it!
-
Hello, everyone!
How are you today?
Here you have two new activities:
1) Draw, colour and write your family tree.
(Debedes crear a vosa propia árbore xenealóxica,
escribindo os nomes en inglés dos membros da familia.
Lembrade coloreala e poñela ben bonita!)
2) Write a short composition about your family.
(Por outra banda, debedes escribir un pequeno texto, de cinco
oracións como mínimo, explicando un pouquiño quen é cada
membro da familia e describíndoo. Por exemplo:
"She´s María. She's my mum. She's tall.
He´ s Pedro. He's my dad. He's thin."
Podedes incluso describilos físicamente (lembrade:
He's wearing/ She's wearing).
REMEMBER! (LEMBRADE)
Tedes que sacarlle unha foto a cada unha das actividades
e enviarma a través das carpetas que vos deixo aquí abaixo.
Lembrade empregar a luz natural se é posible ao sacar a foto
e colocar o móbil en paralelo ao folio/cartolina/libreta.
Antes de enviarma, mirade que esteña ben e se vexa o voso
traballo con claridade. É moi importante.
Moito ánimo a todos/as!
Enjoy!
-
Hello, hello!
How are you today?
Here you have some new activities.
Enjoy!
-
Aquí tedes varias flashcards para repasar o vocabulario dos animais.
Cantas palabras sodes capaces de lembrar?
Pinchade neste link e comprobádeo!
-
Aquí temos que elixir a resposta correcta.
Que animal é?
-
Pincha no altavoz e escribe o que escoites.
-
Une cada palabra coa imaxe correcta e fai que todo desapareza!
-
Fíxate ben na imaxe e escribe o seu nome antes de que o asteroide caia!
LEMBRADE: só tedes que clickar nestes links e facer as cinco actividades.
Non tedes que rexistravos na páxina nin enviarme nada.
-
-
Good morning!
How are you today?
Hoxe imos a traballar un pouquiño a comprensión e expresión escrita
coa axuda dos nosos libros de texto.
Para iso, imos a ler o cómic da páxina 48 do Class Book.
Logo, no Activity Book, imos a facer as páxinas 46, 47 e 48.
Podedes sacarlle unha foto ou escanear esas páxinas e enviarmas
por aquí para que volas corrixa.
Enjoy!
-
Hello, everyone!
Let's take a look at these activities.
I hope you like it!
-
Se pinchades neste enlace veredes tres xogos de palabras diferentes.
O primeiro deles é unha sopa de letras (Word Search).
No segundo (Hangman), tedes que adiviñar cal é a palabra oculta.
Ide pinchando en cada unha das letras e se acertades, aparecerá esa
letra dentro da palabra que tedes que adiviñar. Se fallades, un cachiño
da tableta de chocolate, desaparecerá. Procurade que non desapareza
a tableta enteira!
E no último xogo (Anagrams), tedes que ordenar as letras para formar
unha palabra. Lembra que a palabra está relacionada co vocabulario
dos animais que xa sabemos e que tivemos que buscar antes na sopa de letras!
LEMBRADE: non tedes que rexistrarvos na aplicación nin enviarme nada
-
-
Good morning!
How are you today?
Let's take a look at these activities about animal body parts.
I hope you like it!
-
Mira estas flashcards. Canto vocabulario es capaz de lembrar?
-
Mira a imaxe e pincha na palabra correcta.
-
Pincha no altofalante e escribe o que escoites.
-
Une a imaxe e a palabra e fai que todo desapareza!
LEMBRADE: só tedes que clickar nestes links e facer as catro actividades.
Non tedes que rexistravos na páxina nin enviarme nada.
-
-
Hello, everyone!
Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escrita coa axuda
dos nosos libros de texto.
Imos a facer no Activity Book, o exercicio 2 da páxina 49, e a
páxina 50 enteira.
Cando as rematedes, enviádemas por aquí.
Ademais, déixovos dous xogos para practicar un pouquiño o vocabulario.
Enjoy!
-
Adiviña que se atopa oculto trala imaxe.
Lembrade escribir o voso nome antes de comezar a xogar.
-
Lembrade escribir o voso nome antes de comezar a xogar.
-
-
Hello, everyone!
Here you have two new activities:
1) Read the text on page 51 (Class Book) about mammals.
Read and complete the activities on page 51 (Activity Book).
Send it to me.
(Le o texto da páxina 51 do Class Book sobre os mamíferos. Logo,
lee e completa as actividades da páxina 51 do Activity e envíama).
2) Draw, colour and write in a piece of paper your favourite animal
and describe it. Then, send it to me.
(Debuxa e colorea nun papel o teu animal favorito. Logo descríbeo.
Cando o teñas rematado, sácalle unha foto (ou escanéao) e envíamo.
Para axudarche, podes tomar como modelo a descrición da páxina 52 do Activity).
Enjoy!
-
Hi, everyone!
Take a look at these activities about food.
I hope you like it!
-
Mira estas flashcards, a ver cantas palabras es capaz de lembrar.
-
Mira a imaxe e elixe a resposta correcta.
-
Pincha no altofalante e escribe o que escoites.
-
Une cada imaxe co seu nome e fai que todo desapareza.
LEMBRADE, só tedes que entrar nestas catro actividades e facelas.
Non tedes que rexistrarvos nesa aplicación nin enviarme nada.
-
-
Hello, everyone!
Here you have some new activities about food.
Have fun!
-
Escribe o teu nome antes de comezar.
-
Escribe o teu nome antes de comezar.
-
Completa esta ficha interactiva.
-
Completa esta ficha interactiva.
LEMBRA: Cando remates cada unha destas dúas fichas, pincha en "TERMINADO" e logo en
"Enviar mis respuestas a mi profesora". Escribe o teu NOME, CURSO e este email:
english.arts.primary@gmail.com.
-
-
Good morning!
Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escrita coa axuda
dos nosos libros de texto.
Imos a ler o cómic da páxina 58 do Class Book e imos a completar
as páxinas 56, 57 (exercicio 2) e a 58 do Activity Book.
