Section outline

  • Hi, everyone!

    Aquí tedes unhas actividades para repasar o vocabulario traballado na clase

    sobre as partes da casa.

    I hope you like it!

    • Tedes que arrastrar cada palabra debaixo da

      imaxe correcta. Cando rematedes, pinchade en Finish.

      Veredes o voso resultado de inmediato!

      É unha actividade autocorrixible.

  • Hi, everyone!

    Aquí tedes novas actividades para traballar co vocabulario

    da unidade At home.

    I hope you like it!

    • Cantas palabras es quen de adiviñar?

    • Debes elixir a resposta correcta entre todas as opcións.

    • Es quen de escribir correctamente as seguintes palabras?

    • Une a palabra coa súa imaxe e verás qué ocorre...

    • Adiviña a palabra e escríbea correctamente.

      Coidado cos meteoritos!

      LEMBRADE: Só pinchade nos links e facede as

      cinco actividades. Non tedes que rexistrarvos.

  • Hi, everyone!                                   (Ola a todos/as!)

    How are you today?                        (Como estades hoxe?)

    Here you have some activities.      (Aquí tedes algunhas actividades)

    I hope you like it!                            (Espero que vos gusten!)

    • Colocade as palabras debaixo da súa imaxe.

      Cando rematedes, pinchade en Finish.

      Logo pinchade en Check my answers e veredes

      os vosos resultados ao momento!

      É unha actividade autocorrixible.

  • Hello, hello!

    How are you today?

    Here you have some new activities about means of transport.

    I hope you like it!

  • Hello, hello!

    Let´s take a look at this All about Easter presentation.

    Here you will learn more about this celebration and play fun games!

    I hope you like it!

    HAPPY EASTER!

  • Good morning!

    How are you today?

    Here you have some new activities about means of transport

    and adjectives.

    Enjoy!

  • Hello, hello!

    How are you?

    Take a look at these activities about Let's play unit.

    Do you remember these verbs?

    a) FLASHCARDS

        Mira estas flashcards. De cantas palabras te lembras?

    b) MULTIPLE CHOICE

        Pincha na resposta correcta.

    c) GAME: I can jump!

        Escribe o teu nome antes de comezar.

    d) GAME: I can/ I can't

        Escribe o teu nome antes de comezar.

    Enjoy!

  • Hello, everyone!

    Aquí tedes unha actividade para facer online sobre o verbo CAN

    e algúns máis xa traballados na aula. Lembrades?

    (Se precisades facer un repaso, pinchade nas actividades que vos

    subín o venres, 17 de abril).

    Como podedes ver debaixo deste texto, tedes un link chamado I can jump.

    1º. Debedes pinchar nel, e levaravos directamente a unha actividade que

    tedes que realizar online, escribindo o nome do animal e o verbo correspondente.

    2º. Cando rematedes, tedes que pinchar en Finish!!

    3º. Alí, daravos dúas opcións. Tedes que pinchar na segunda:

    Email my answers to my teacher (envía as respostas á miña profe).

    4º. En Enter your full name tedes que escribir o voso NOME e APELIDOS.

         En Level/group tedes que escribir 2º.

         En School subject tedes que escribir ENGLISH.

         En Enter your teacher's email tedes que escribir este email: english.arts.primary@gmail.com

    5º. Finalmente, tedes que darlle a SEND, e xa estaría enviada a actividade.

    É un procedemento moi moi sinxelo, xa veredes!

    Moito ánimo a todos e todas, xa queda menos.

    Bye!

  • Good morning!

    How are you today?

    Here you have some new activities about the family.

    Do you remember the vocabulary?

    I hope you like it!

  • Hello, hello!

    How are you today?

    Let's take a look at this story.

    I hope you like it!

  • Good morning!

    How are you today?

    Hoxe propóñovos unha nova actividade.

    Trátase de deseñar un "Family Tree".

    Como xa coñecemos o vocabulario en Inglés dos membros da familia,

    imos a poñelo en práctica debuxando e creando a nosa propia árbore xenealóxica!

    Podedes facelo nun folio ou cartolina, onde prefirades.

    E podedes debuxar os membros da familia que queirades!

    Cando rematedes de debuxalo, pintalo e de escribir os seus nomes (tamén en Inglés,

    por exemplo: dad, mum, grandma, grandpa...), sacádelle unha foto e enviádema por aquí,

    na carpeta que vos deixo aquí debaixo. Animádesvos?

    Estou desexando velas!

  • Hello, everyone!

    How are you today?

    Let's take a look at these activities.

    Enjoy!

    • Canto vocabulario sobre os animais sodes capaces de recordar?

    • Mira a imaxe e pincha na palabra correcta.

    • Simplemente, escribe o que escoites.

      Escoitarás o nome dun animal.

    • Une cada palabra coa súa imaxe e fai que todo desapareza!

    • Escribe o nome do animal no cadrado amarelo antes de que o asteroide caia!

      LEMBRADE: Non tedes que rexistrarvos na páxina nin enviarme nada.

      Simplemente, facede estas cinco actividades para traballar co vocabulario.

  • Hello, everyone!

    How are you today?

    Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escritas

    coa axuda dos nosos libros de texto.

    Imos a facer a páxina 33 do Class Book,

    e do Activity Book, as páxinas 29 e 30.

    Podedes sacarlle unha foto (ou escanealas) e enviarmas

    para que volas corrixa.

    Enjoy!

  • Hello, everyone!

    Let's take a look at these activities.

    I hope you like it!

    • Se pinchades neste enlace veredes tres xogos de palabras diferentes.

      O primeiro deles é unha sopa de letras (Word Search).

      No segundo (Hangman), tedes que adiviñar cal é a palabra oculta.

      Ide pinchando en cada unha das letras e se acertades, aparecerá esa

      letra dentro da palabra que tedes que adiviñar. Se fallades, un cachiño

      da tableta de chocolate, desaparecerá. Procurade que non desapareza

      a tableta enteira!

      E no último xogo (Anagrams), tedes que ordenar as letras para formar

      unha palabra. Lembra que a palabra está relacionada co vocabulario

      dos animais que xa sabemos e que tivemos que buscar antes na sopa de letras!

      LEMBRADE: non tedes que rexistrarvos na aplicación nin enviarme nada.

  • Hello, everyone!

    How are you today?

    Here you have some new activities.

    Enjoy!

  • Hello, everyone!

    Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escrita coa

    axuda dos nosos libros de texto.

    Imos a ler no Class Book a story da páxina 35.

    Logo no Activity Book, faremos as páxinas 31 e 32.

    Enjoy!

  • Hello, everyone!

    Hoxe imos a traballar a comprensión escrita coa axuda dos nosos libros de texto.

    Para iso, imos a facer a páxina 43 do Class Book e as páxinas 38 e 39 do Activity.

    Ademais, déixovos dúas actividades interactivas para practicar o vocabulario.

    Enjoy!

  • Hello, everyone!

    Here you have some new activities.

    Have fun!

    • Cantas palabras es quen de lembrar?

    • Mira a imaxe e pincha na opción correcta.

    • Une a imaxe co seu nome e fai que todo desapareza!

      LEMBRADE: Non tedes que rexistrarvos na aplicación.

      Simplemente, pinchade nestes tres links e facede as actividades.

    • Ésta é unha ficha interactiva. Non hai que imprimila. Completádea e cando rematedes,

      pinchade en "TERMINADO" e logo en "Enviar mis respuestas a mi profesora".

      Escribide o voso NOME, CURSO e este email: english.arts.primary@gmail.com.

  • Hello, everyone!

    Let's take a look at these activities.

    Have fun!

  • Destacado

    Hello, everyone!

    Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escrita coa axuda

    dos nosos libros de texto.

    Para iso, imos a ler o cómic da páxina 53 do Class Book e imos a

    completar as páxinas 45 e 46 do Activity Book.