Inglés segundo
Section outline
-
Hi, everyone!
Aquí tedes unhas actividades para repasar o vocabulario traballado na clase
sobre as partes da casa.
I hope you like it!
-
Tedes que arrastrar cada palabra debaixo da
imaxe correcta. Cando rematedes, pinchade en Finish.
Veredes o voso resultado de inmediato!
É unha actividade autocorrixible.
-
Hi, everyone!
Aquí tedes novas actividades para traballar co vocabulario
da unidade At home.
I hope you like it!
-
Cantas palabras es quen de adiviñar?
-
Debes elixir a resposta correcta entre todas as opcións.
-
Es quen de escribir correctamente as seguintes palabras?
-
Une a palabra coa súa imaxe e verás qué ocorre...
-
Adiviña a palabra e escríbea correctamente.
Coidado cos meteoritos!
LEMBRADE: Só pinchade nos links e facede as
cinco actividades. Non tedes que rexistrarvos.
-
-
Hi, everyone! (Ola a todos/as!)
How are you today? (Como estades hoxe?)
Here you have some activities. (Aquí tedes algunhas actividades)
I hope you like it! (Espero que vos gusten!)
-
Colocade as palabras debaixo da súa imaxe.
Cando rematedes, pinchade en Finish.
Logo pinchade en Check my answers e veredes
os vosos resultados ao momento!
É unha actividade autocorrixible.
-
-
Hello, hello!
How are you today?
Here you have some new activities about means of transport.
I hope you like it!
-
LEMBRADE: Só tedes que clickar nos links
e facer as seis actividades. Non hai que rexistrarse na aplicación.
-
Hello, hello!
Let´s take a look at this All about Easter presentation.
Here you will learn more about this celebration and play fun games!
I hope you like it!
HAPPY EASTER!
-
Good morning!
How are you today?
Here you have some new activities about means of transport
and adjectives.
Enjoy!
-
Coloca as palabras para construir frases.
-
LEMBRADE: tedes que escribir o voso nome despois de que pinchedes nestes links.
Non o nome de mamá, nin de papá, nin de ningunha outra persoa. Só o voso nome!
É moi importante!
-
-
Hello, hello!
How are you?
Take a look at these activities about Let's play unit.
Do you remember these verbs?
a) FLASHCARDS
Mira estas flashcards. De cantas palabras te lembras?
Pincha na resposta correcta.
c) GAME: I can jump!
Escribe o teu nome antes de comezar.
d) GAME: I can/ I can't
Escribe o teu nome antes de comezar.
Enjoy!
-
Hello, everyone!
Aquí tedes unha actividade para facer online sobre o verbo CAN
e algúns máis xa traballados na aula. Lembrades?
(Se precisades facer un repaso, pinchade nas actividades que vos
subín o venres, 17 de abril).
Como podedes ver debaixo deste texto, tedes un link chamado I can jump.
1º. Debedes pinchar nel, e levaravos directamente a unha actividade que
tedes que realizar online, escribindo o nome do animal e o verbo correspondente.
2º. Cando rematedes, tedes que pinchar en Finish!!
3º. Alí, daravos dúas opcións. Tedes que pinchar na segunda:
Email my answers to my teacher (envía as respostas á miña profe).
4º. En Enter your full name tedes que escribir o voso NOME e APELIDOS.
En Level/group tedes que escribir 2º.
En School subject tedes que escribir ENGLISH.
En Enter your teacher's email tedes que escribir este email: english.arts.primary@gmail.com
5º. Finalmente, tedes que darlle a SEND, e xa estaría enviada a actividade.
É un procedemento moi moi sinxelo, xa veredes!
Moito ánimo a todos e todas, xa queda menos.
Bye!
-
Good morning!
How are you today?
Here you have some new activities about the family.
Do you remember the vocabulary?
I hope you like it!
-
Escribe o teu nome antes de comezar.
-
Estas dúas "worksheets" enviádemas ao meu email,
seguindo o procedemento que vos expliquei anteriormente.
-
Hello, hello!
How are you today?
Let's take a look at this story.
I hope you like it!
-
Good morning!
How are you today?
Hoxe propóñovos unha nova actividade.
Trátase de deseñar un "Family Tree".
Como xa coñecemos o vocabulario en Inglés dos membros da familia,
imos a poñelo en práctica debuxando e creando a nosa propia árbore xenealóxica!
Podedes facelo nun folio ou cartolina, onde prefirades.
E podedes debuxar os membros da familia que queirades!
Cando rematedes de debuxalo, pintalo e de escribir os seus nomes (tamén en Inglés,
por exemplo: dad, mum, grandma, grandpa...), sacádelle unha foto e enviádema por aquí,
na carpeta que vos deixo aquí debaixo. Animádesvos?
Estou desexando velas!
-
Hello, everyone!
How are you today?
Let's take a look at these activities.
Enjoy!
-
Canto vocabulario sobre os animais sodes capaces de recordar?
-
Mira a imaxe e pincha na palabra correcta.
-
Simplemente, escribe o que escoites.
Escoitarás o nome dun animal.
-
Une cada palabra coa súa imaxe e fai que todo desapareza!
-
Escribe o nome do animal no cadrado amarelo antes de que o asteroide caia!
LEMBRADE: Non tedes que rexistrarvos na páxina nin enviarme nada.
Simplemente, facede estas cinco actividades para traballar co vocabulario.
-
-
Hello, everyone!
How are you today?
Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escritas
coa axuda dos nosos libros de texto.
Imos a facer a páxina 33 do Class Book,
e do Activity Book, as páxinas 29 e 30.
Podedes sacarlle unha foto (ou escanealas) e enviarmas
para que volas corrixa.
Enjoy!
-
Hello, everyone!
Let's take a look at these activities.
I hope you like it!
-
Se pinchades neste enlace veredes tres xogos de palabras diferentes.
O primeiro deles é unha sopa de letras (Word Search).
No segundo (Hangman), tedes que adiviñar cal é a palabra oculta.
Ide pinchando en cada unha das letras e se acertades, aparecerá esa
letra dentro da palabra que tedes que adiviñar. Se fallades, un cachiño
da tableta de chocolate, desaparecerá. Procurade que non desapareza
a tableta enteira!
E no último xogo (Anagrams), tedes que ordenar as letras para formar
unha palabra. Lembra que a palabra está relacionada co vocabulario
dos animais que xa sabemos e que tivemos que buscar antes na sopa de letras!
LEMBRADE: non tedes que rexistrarvos na aplicación nin enviarme nada.
-
-
Hello, everyone!
How are you today?
Here you have some new activities.
Enjoy!
-
Lembrade escribir o voso nome antes de comezar a xogar.
-
Hello, everyone!
Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escrita coa
axuda dos nosos libros de texto.
Imos a ler no Class Book a story da páxina 35.
Logo no Activity Book, faremos as páxinas 31 e 32.
Enjoy!
-
Hello, everyone!
Hoxe imos a traballar a comprensión escrita coa axuda dos nosos libros de texto.
Para iso, imos a facer a páxina 43 do Class Book e as páxinas 38 e 39 do Activity.
Ademais, déixovos dúas actividades interactivas para practicar o vocabulario.
Enjoy!
-
Escribe o teu nome antes de comezar.
-
Escribe o teu nome antes de comezar.
-
-
Hello, everyone!
Here you have some new activities.
Have fun!
-
Cantas palabras es quen de lembrar?
-
Mira a imaxe e pincha na opción correcta.
-
Une a imaxe co seu nome e fai que todo desapareza!
LEMBRADE: Non tedes que rexistrarvos na aplicación.
Simplemente, pinchade nestes tres links e facede as actividades.
-
Ésta é unha ficha interactiva. Non hai que imprimila. Completádea e cando rematedes,
pinchade en "TERMINADO" e logo en "Enviar mis respuestas a mi profesora".
Escribide o voso NOME, CURSO e este email: english.arts.primary@gmail.com.
-
-
Hello, everyone!
Let's take a look at these activities.
Have fun!
-
Escribe o teu nome antes de comezar.
-
Hello, everyone!
Hoxe imos a traballar a comprensión e expresión escrita coa axuda
dos nosos libros de texto.
Para iso, imos a ler o cómic da páxina 53 do Class Book e imos a
completar as páxinas 45 e 46 do Activity Book.
