Ir un chisco máis alá.
Probablemente o maior problema de moodle sexa a increible cantidade de posibilidades que ofrece.
Outras plataformas de formación a distancia elearning céntranse en ofertar só algúns elementos pero facelo dun xeito moi amigable.
Algunhas tiran do potencial base da empresa cas fornece como clasroom de google ou learn academy de microsoft. Outras forman parte de todo un imperio da educación como khan-academy.
Pero o maior problema de moodle e tamén a súa maior fortaleza: existen múltiples opción xa que calquera pode engadir novas opcións.
Se andades a procurar un algo máis achégo algunha referencia das 55.800.000 que ofrece google.
8. Gamificación
A gamificación é a aplicación de elementos propios dos xogos en contextos non lúdicos, co fin de poder ter influencia nos comportamentos das persoas a partir do estímulo da súa motivación. Basease en características propias dos xogos, as que fan que estes sexan tan atractivos e incluso as veces, aditivos. Coa intervención nas acciones dos xogadores ou usuarios*, preténdese resolver situacions”.
Teixes, F. (2014)
Esta estratexia educativa mestura dous termos que, como mestras e mestres, ben sabemos do seu bo resultado: educación e entretemento.
Cando na nosa aula aplicamos este modelo conseguimos xerar un ambiente máis dinámico, unha maior implicación e motivación, en consecuencia no seguimento do alumnado ao profesorado reacionase dunha forma máis intuitiva e é moito máis práctica.
Moodle, a ferramenta informática coa que se elabora a nosa Aula Virtual, conten algunhas ferramentas para a gamificación -perdón polos palabros- dos nosos cursos.
Basicamente podemos gamificar o noso curso grazas as insignias.

AS insignias son unha especie de medallas ou de recoñecementos que permite ao profesorado premiar o esforzo realizado polo alumnado cando logran superar un reto presentado na aula virtual cando se produce unha das seguintes circunstancias:
- Ten finalizado correctamente unha actividade.
- Ten superado unha combinación de retos.
- Logra un determinado número de puntos -dentro da escala que esteamos a utilizar- en calquera actividade ou conxunto de actividades.
- Ao rematar un curso.
Noutras contornas diferentes este sistema tamén serve para acreditar o traballo realizado cara a novos estadios formativos.
En resume, as insignias pretenden reforzar a motivación do alumnado.
Como "gamifico" o meu curso.
O primeiro paso e crear as insignias que queres utilizar.
Abre o curso da aula virtual que queiras utilizar, selecciona o engrenaxe da parte superior dereita e escolle "máis..." (debes ter o rol de profesor/a)


Agora seleccionamos "engadir unha nova insignia"
Aparécenos un formulario para encher. Logo do nome e a descrición o seguinte é engadir a imaxe que representa a insignia que deberiamos ter creada/escollida previamente. Consello: o tamaño non de be ser demasiado grande, máis ou menos do tamaño da escarapela que inicia esta entrada pero co deseño que vos escollades.
Agora debedes indicar que emite a insignia e o seu correo. En ámbitos oficiais isto é importante, eu estou a poñer o meu nome "Ricardo" e meu enderezo de correo pero poderiades poñer outro texto e como correo nonresponder@edu.xunta.gal
O último paso desta primeira fase é indicar a caducidade da insignia.
Segundo paso. logo de ter creadas as insignias, que como todo sempre merece unha "pensada" e unha planificación previa, debemos indicar os criterios de concesión dunha insignia. Imos a escoller "xestionar insignias" e debes seleccionar a lapela criterios.
O criterio máis simple de utilizar é o da asignación manual, ti decides quen recibe a insignia. Tamén podes enviar unha insignia cando unha alumna ou alumno complete unha actividade, ou cando a complete cunha puntuación mínima.
Terceiro paso. Prepara a mensaxe que recibirá o alumnado cando teña dereito a unha insignia. Moodle proponche un pero, mellor o cambiamos non?
Cuarto Paso. so queda que o alumnado realice a actividade, ou que a realice superando unha fronteira ou que ti concedas a túa insignia a quen ti consideres.
Quen engade unha nova entrada explicando como se xestiona unha actividade que xera dereito a unha insignia?
Para os que preferides un vídeo...
Aquí tedes a guía da que se fala no vídeo
Un vídeo de Dina Asensio