Hai varios tipos de foro para escoller, como un foro estándar onde calquera pode comezar unha discusión nova en calquera momento; un foro onde cada alumno pode comentar exactamente unha discusión; ou un foro de pregunta e resposta onde os alumnos teñen primeiro que facer un comentario antes de seren quen de veren os correos doutros alumnos. O profesor/a pode permitir anexar ficheiros a comentarios do foro. As imaxes anexas preséntanse no comentario do foro.


Os participantes poden subscribirse a un foro para recibir notificacións de novos comentarios no foro.

O profesor/a pode estabelecer o modo de subscrición como opcional, forzado ou automático ou prohibir a subscrición completamente. Se for requirido, aos alumnos pode bloqueárselles comentar máis dun determinado número de comentarios nun período de tempo dado; isto pode evitar que determinados individuos dominen as discusións.


Os foros teñen moitos usos, como

  • Un espazo social para alumnos para saber os uns dos outros
  • Para anuncios de curso (utilizando un foro de novas con subscrición forzada)
  • Para discutir contido de curso ou materiais de lectura
  • Para continuar en liña un asunto xurdido anteriormente nunha sesión presencial
  • Para discusión de só profesores (utilizando un foro agochado)
  • Un centro de axuda onde titores e alumnos poden dar consello
  • Un área de apoio directo personalizada para comunicacións privadas entre profesores e alumnos (utilizando un foro con grupos separados e cun alumno por grupo)
  • Para actividades de extensión, por exemplo «xogos mentais» para ponderación de alumnos e suxestión de solucións

Presentarase no curso do seguinte xeito:





Última modificación: domingo, 8 de novembro de 2020, 7:51 PM