Este curso pretende ser unha guía para orientar e apoiar o traballo que facemos no colexio en relación á área de matemáticas.
Está dirixido ás mestras e aos mestres novos que se incorporen ao noso centro, ao alumnado e as súas familias.


NENA ESPIÑEIRA


OAOA é  un movemento plural e aberto formado por milleiros de docentes preocupados de mellorar a educación matemática e que comparten as súas ideas e actividades.
Este movemento ten como obxectivo mellorar o razoamento lóxico-matemático e fomentar a autonomía intelectual do alumnado xerando un pensamento crítico e reflexivo na súa aprendizaxe.Nútrese de diferentes autores como Mª Antonia Canals, Constance Kamii, Antonio Martín, Marcos Marrero, Josep Callís, José Antonio Fernández Bravo ...
Baseámonos en 4 fases didácticas de aprendizaxe: 
vivencial, manipulativa, gráfica e simbólica.
- Vivencial: experimentación co propio corpo.
- Manipulativa: utilización de diferentes materiais para modelar e concretar con maior claridade as ideas matemáticas.
- Gráfica: representación da fase manipulativa a través de debuxos, diagramas e esquemas.
- Simbólica: emprego da linguaxe matemática.