| 01 Atención á diversidade. ESO.BAC |
| |
1.5. As circulares 9/1999 e 8/2009.
Circular 9/1999, do 1 de setembro, da Dirección Xeral de Ordenación Educativa e Formación Profesional pola que se dictan instruccións para a atención á diversidade na educación secundaria obrigatoria.
- Agrupamentos específicos
- Programas de ciclo adaptado (Medida non derrogada pero que non se está aplicando).
Circular 8/2009 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se regulan algunhas medidas de atención á diversidade para o alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria.
- atención á diversidade: actividade prioritaria para o profesorado que non teña o seu horario lectivo completo.
- Programas para o alumnado de 1° e 2° cursos da ESO con atribución horaria:
- Programas de reforzo nas áreas instrumentáis básicas (Lingua Galega e Literatura, Lingua Castelá e Literatura e Matemáticas).
- Programas de recuperación.
- Programas para todo o alumnado da ESO:
- Programas específicos personalizados.
- Aulas de Atención Educativa e Convivencia.
- Alumnado procedente do estranxeiro:
- Grupos de adquisición das linguas e/ou de adaptación da competencia curricular.
- Cando tales grupos non poidan ser conformados, este alumnado deberá incorporarse ás medidas de atención á diversidade do centro.
- Todo o alumnado con desfase curricular e/ou de descoñecemento de calquera das linguas oficiáis: programa específico personalizado
- Relación coas familias:
- Orientacións para lograr a súa colaboración no seguimento da realización das tarefas escolares e na modificación de condutas disruptivas.
- Utilización de instrumentos para o seguimento de comportamentos disruptivos e para o control da realización de tarefas escolares na aula e na casa. Comunicación semanal dos resultados do seguimento polo titor aos país/nais/titores no caso do alumnado que non responda adecuadamente.
- As faltas de asistencia serán dadas a coñecer aos pais/nais/titores coa maior inmediatez posible.
- xefatura do DO:
- Elaboración dun programa básico de habilidades sociais.
- elaboración e desenvolvemento dun programa de habilidades sociais para o alumnado sancionado con suspensión do dereito de asistencia ao centro. Desenvolverase nas condicións horarias que aconselle a mellor reincorporación do alumnado ás actividades lectivas.
- En colaboración cos titores e os servizos do contorno, propor estratexias e ámbitos de colaboración ao profesorado e ás familias do alumnado con condutas disruptivas e facer o seguimento da efectividade das accións propostas.