Cambios na metodoloxía
Táboa comparativa entre a metodoloxía tradicional ( ou metodoloxías ) e as que xurden coa introdución das TIC.
| Aspecto |
Metodoloxía tradicional |
Metodoloxía innovadora |
| Actividades |
Actividades elaboradas polo profesorado. Pequenas variacións e adaptacións |
Actividades determinadas polo alumnado Moita variedade |
| Docencia |
Docencia común para o grupo Ritmo determinado polo programa |
Docencia en pequenos grupos. Ritmo en función dos progresos. |
| Traballo cooperativo |
Asignación de tarefas individuais Grupos homoxéneos Pouca interación entre os membros. |
Traballo en equipo. Grupos heteroxéneos Colaboración e soporte(axuda). |
| Aprendizaxe |
Aplicación de solucións coñecidas aos problemas Aprendizaxe reprodutivo |
Procura de novas solucións. Aprendizaxe produtivo.
|
| Planificación |
Asignaturas aisladas. Baseada en disciplinas Traballo individual do profesorado. Non orientada a situacións reais. |
Relación entre áreas. Temática Equipos docentes coordinados Orientada a situacións reais. |
| Avaliación |
Deseñada polo profesorado ou externa Sumativa |
Participación activa do alumnadona preparación Diagnóstica. |