Contidos

 

  Conceptuais

  1. Principais elementos dunha gráfica. Eixes e escalas.
  2. Variables. Variable dependente e independente.
  3. Táboas de valores. Relación entre táboas e gráficas.
  4. Crecemento e decrecemento dunha función. Máximos e mínimos.
  5. Puntos de corte cos eixes.
  6. Pendente dunha función. Interpretación do seu significado.
  7. Concavidade e convexidade dunha función.
  8. Funcións continuas.
  9. Funcións periódicas.
  10. Expresión alxébrica dunha función. Construción de gráficas sinxelas a partir da mesma.

Procedimentais

  1. Identificar e interpretar os principais elementos dunha gráfica.
  2. Relacionar táboas sinxelas con táboas de valores.
  3. Construir de xeito aproximado gráficas a partir dun texto.
  4. Empregar ferramentas informáticas para a construcción e estudo de gráficas.
  5. Empregar os medios de comunicación como recursos para o estudo das gráficas.
  6. Construir gráficas de funcións a partir de expresións alxébricas sinxelas.
  7. Expresar por medio da linguaxe alxébrica relacións sinxelas entre magnitudes.

Actitudinais

  1. Valorar a importancia da linguaxe gráfica en diferentes campo da realidade e do coñecemento.
  2. Valorar a linguaxe gráfica como un medio axeitado para dar certas informacións sobre relacións e procesos.
  3. Entender a importancia da precisión nas interpretacións das diferentes gráficas.
  4. Ser crítico fronte ás informacións extraídas por outras persoas dunha gráfica.